Beste Nissan-rijder,

We zetten ons maximaal in voor uw mobiliteit. U kunt op ons rekenen. En natuurlijk zorgen we daarbij dat we steeds voldoen aan de geldende richtlijnen op het gebied van gezondheid en veiligheid. 

VERKOOP - SHOWROOM
Voor een nieuwe of gebruikte Nissan kunt u contact opnemen met uw dealer. De dealer zal met u een afspraak maken voor bijvoorbeeld een proefrit.

Natuurlijk kunt u ook online aan de slag. Modellen bekijken en vergelijken, uw virtuele showroom inrichten, offertes en inruilvoorstellen aanvragen en onze voorraad bekijken: u kunt het allemaal online doen. Bijvoorbeeld via onze Shop@Home-pagina en op ons voorraadoverzicht.

SERVICE - WERKPLAATS
De werkplaatsen zijn geopend op afspraak. Onderhoud, het oplossen van storingen en APK gaan door zoals u dat van ons gewend bent. U kunt bij uw dealer een afspraak (laten) inplannen voor alle voorkomende werkzaamheden. 

Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Als er meer nieuws is, laten we dat natuurlijk via deze pagina aan u weten.

Stay safe!

Nissan Nederland

VEELGESTELDE VRAGEN (MET DE ANTWOORDEN)

U kunt natuurlijk op Nissan rekenen

Kan ik een afspraak maken voor een onderhoudsbeurt of APK?

De werkplaatsen van de Nissan-dealers en Erkend Reparateurs zijn gewoon geopend. U kunt bij uw dealer een afspraak inplannen voor alle gewone werkzaamheden zoals een onderhoudsbeurt, APK, een Winterinspectie of het laten monteren van winterbanden.

Kan ik bij problemen onderweg nog hulp krijgen via Nissan Assistance?

U kunt rekenen op Nissan Assistance bij problemen onderweg! Als u 0800 023 1513 belt, wordt de assistentie voor u geregeld.

Meer informatie over deze service en de voorwaarden vindt u op deze pagina.

IK WIL EEN AFSPRAAK MAKEN VOOR EEN PROEFRIT, KAN DAT?

Voor een proefrit kunt u altijd contact opnemen met uw dealer. Hij zal met u een afspraak maken.

Welke regels gelden er voor het brengen en ophalen van mijn auto voor onderhoud, reparatie of APK?

Bij uw dealer en Erkend Reparateur gelden dezelfde regels als bij andere (winkel)locaties. Voorp staan uw en onze gezondheid en veiligheid.

  • Houd afstand, ook bij betalen of afgeven sleutels
  • Binnen wachten tijdens de werkzaamheden kan in veel gevallen niet meer.
  • Verplaats uw afspraak als u verkoudsheidsklachten heeft of hoest.
  • Volg steeds de aanwijzingen van de dealer/Erkend Reparateur.
     

Hoe zorgt de dealer/Erkend Reparateur voor optimale hygiëne bij werkzaamheden aan mijn auto?

Alle servicemedewerkers volgen de officiële richtlijnen van het RIVM. Dat betekent dat ze afstand houden en na elk contact hun handen reinigen. En uw auto wordt voorzien van extra beschemingsmaterialen: een stuurwielhoes, een pookhoes en een stoelhoes op de bestuurdersstoel. Die worden na afloop van de werkzaamheden verwijderd.