
Onze elektrische opties in één oogopslag
Onze elektrische opties in één oogopslag
MILD-HYBRID |
HYBRIDE |
e-POWER |
100% ELEKTRISCH |
|
---|---|---|---|---|
Hoe het werkt | Een benzinemotor wordt ondersteund door een batterij tijdens het versnellen en cruisen | Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor |
Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen doet draaien | Volledig aangedreven door een elektrische motor met een batterij |
Wat drijft de wielen aan? | Benzinemotor | Benzine- en elektrische motor |
Elektrische motor | Elektrische motor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? | Laadt op tijdens het rijden door regeneratief remmen | Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen | Moet worden aangesloten om op te laden. Tijdens het rijden wordt een deel energie gerecupereerd tijdens het remmen |
Heeft de auto benzine nodig? | Ja | Ja |
Ja | Nee |
Hoe is de rijervaring? | Koppelassistentie met responsief versnellen | Direct koppel en een stillere rit |
Direct koppel en een stille rit | Direct koppel en een stille rit |
CO2-Uitstoot | Lagere uitstoot | Lagere uitstoot |
Lagere uitstoot | Emissievrij rijden |
Hoeveel procent van de tijd gebruikt de auto 100% elektrische aandrijving? | 0% | 67% |
100% | 100% |
MILD-HYBRID |
HYBRIDE |
e-POWER |
100% ELEKTRISCH |
|
---|---|---|---|---|
Hoe het werkt | Een benzinemotor wordt ondersteund door een batterij tijdens het versnellen en cruisen | Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor |
Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen doet draaien | Volledig aangedreven door een elektrische motor met een batterij |
Wat drijft de wielen aan? | Benzinemotor | Benzine- en elektrische motor |
Elektrische motor | Elektrische motor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? | Laadt op tijdens het rijden door regeneratief remmen | Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen | Moet worden aangesloten om op te laden. Tijdens het rijden wordt een deel energie gerecupereerd tijdens het remmen |
Heeft de auto benzine nodig? | Ja | Ja |
Ja | Nee |
Hoe is de rijervaring? | Koppelassistentie met responsief versnellen | Direct koppel en een stillere rit |
Direct koppel en een stille rit | Direct koppel en een stille rit |
CO2-Uitstoot | Lagere uitstoot | Lagere uitstoot |
Lagere uitstoot | Emissievrij rijden |
Hoeveel procent van de tijd gebruikt de auto 100% elektrische aandrijving? | 0% | 67% |
100% | 100% |
DE KRACHT VAN EEN MILD HYBRID |
HYBRIDE |
e-POWER |
100% ELEKTRISCHE STROOM |
|
---|---|---|---|---|
Hoe het werkt | Een benzinemotor wordt ondersteund door een batterij tijdens het versnellen en cruisen | Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor | Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen doet draaien | Volledig aangedreven door een elektrische motor met een batterij |
Wat drijft de wielen aan? | Benzinemotor | Benzine- en elektrische motor | Elektrische motor | Elektrische motor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? | Laadt op tijdens het rijden door regeneratief remmen | Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen | Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen | Moet worden aangesloten om op te laden. Tijdens het rijden wordt een deel energie gerecupereerd tijdens het remmen |
Heeft de auto benzine nodig? | Ja | Ja | Ja | Nee |
Hoe is de rijervaring?"> | Koppelassistentie met responsief versnellen | Direct koppel en een stillere rit | Direct koppel en een stille rit | Direct koppel en een stille rit |
CO2-Uitstoot | Lagere uitstoot | Lagere uitstoot | Lagere uitstoot | Emissievrij rijden |
Hoeveel procent van de tijd gebruikt de auto 100% elektrische aandrijving? | 0% | 67% | 100% | 100% |

Efficiëntie met enthousiasme
Efficiëntie met enthousiasme
Efficiëntie met enthousiasme

ZET DE VOLGENDE STAP
[1] Nissan Qashqai e-Power: gecombineerd brandstofverbruik (l/100 km): 5,3 - 5,4; gecombineerde CO2-uitstoot (g/km): 117 - 120
[2] Nissan Qashqai Mild-Hybrid: gecombineerd brandstofverbruik (l/100 km): 6,2 - 6,5; gecombineerde CO2-uitstoot (g/km): 141 - 146
[3] Vertrouw niet alleen op rijhulptechnologieën. Sommige functies werken mogelijk niet onder alle omstandigheden. Snelheidslimiet en andere beperkingen zijn van toepassing. Neem voor algemene voorwaarden van de Nissan-technologieën contact op met uw Nissan-dealer.
De getoonde afbeeldingen en beschrijvingen zijn illustratief. In sommige gevallen betreft het foto's van voorbeeldvoertuigen en vertegenwoordigen ze geen specifiek model, specifieke uitvoering of actie. De getoonde kenmerken zijn mogelijk niet beschikbaar of zijn niet standaard beschikbaar of alleen als optie(tegen een meerprijs).