Om de veiligheid en hoge kwaliteit van Nissan-voertuigen te garanderen, kan Nissan zo af en toe een terugroepactie starten waarbij wij klanten een gratis reparatie of onderhoudsbeurt aanbieden voor hun voertuig.

Terugroepacties
Terugroepacties zijn preventieve controles die wij soms uitvoeren op een specifieke groep voertuigen om na te gaan of er zich een defect voordoet. Heeft u een bericht gekregen dat u voor een terugroepactie in aanmerking komt? Neem dan zo snel mogelijk contact op met uw Nissan-dealer en maak een afspraak voor een gratis reparatie van uw voertuig.

Onderhoudscampagnes
Bij onderhoudscampagnes voeren we soms een preventieve controle uit op een specifieke groep voertuigen om onze klanten tevreden te houden. Deze controles hebben niets te maken met veiligheid. Heeft u een bericht ontvangen dat u hiervoor in aanmerking komt? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op om een afspraak te maken voor een gratis onderhoudsbeurt van uw voertuig.

Ik heb geen brief van Nissan ontvangen. Hoe kan ik controleren of er voor mijn voertuig ook een campagne loopt?
Nissan heeft een speciale online vraagbaak aangemaakt voor de campagne rondom de Takata-terugroepactie. Ga naar de link aan het einde van deze pagina. Neem voor vragen over andere campagnes contact op met uw dichtstbijzijnde Nissan-dealer. Onze dealers kunnen meteen nagaan of er voor uw auto een campagne loopt.

Wat kunt u van Nissan verwachten als u in aanmerking komt voor een terugroepactie of onderhoudscampagne?

  • Een gratis reparatie of onderhoudsbeurt zodat u optimaal van uw Nissan kunt blijven genieten.
  • We zullen alleen gebruikmaken van originele Nissan-onderdelen, bij een Nissan-dealer.
  • Alle reparaties vallen onder onze standaardgarantie voor dienstverlening.
  • We zullen ons best doen om een afspraak te maken op een moment dat het u uitkomt.
  • Neem contact met ons op via post, e-mail of telefoon.
  • Automatische updates voor klanten die geregistreerd zijn op de  You+Nissan-website of app.