Ervaar de sensatie van elektrisch rijden
Ervaar de sensatie van elektrisch rijden
Ervaar de sensatie van elektrisch rijden



NIEUWE Nissan LEAF
100% ELEKTRISCH
De elektrische gezinsauto
Vanafprijs nog niet bekend*




Nissan TOWNSTAR EVALIA
100% ELEKTRISCH
7-zits allrounder voor het gezin
Vanaf € 43.890*

Nissan TOWNSTAR
100% ELEKTRISCH
De elektrische, compacte bestelauto
Vanaf € 31.990*

Nissan Interstar
100% ELEKTRISCH
De elektrische, grote bedrijfswagen
Vanaf € 44.900*
De overstap naar elektrisch rijden hoeft echt geen grote stap te zijn. Met een breed gamma aan geëlektrificeerde en 100% elektrische modellen, is er altijd een Nissan die perfect bij u past.
De overstap naar elektrisch rijden hoeft echt geen grote stap te zijn. Met een breed gamma aan geëlektrificeerde en 100% elektrische modellen, is er altijd een Nissan die perfect bij u past.
De overstap naar elektrisch rijden hoeft echt geen grote stap te zijn. Met een breed gamma aan geëlektrificeerde en 100% elektrische modellen, is er altijd een Nissan die perfect bij u past.
Onze elektrische opties in één oogopslag
Onze elektrische opties in één oogopslag
Onze elektrische opties in één oogopslag
MILD-HYBRID |
HYBRIDE |
e-POWER |
100% ELEKTRISCH |
|
---|---|---|---|---|
Hoe het werkt | Een benzinemotor krijgt extra ondersteuning van een batterij bij accelereren en rustig rijden | Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor |
Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen aandrijft | Volledig aangedreven door een elektrische motor met een batterij |
Wat drijft de wielen aan? | Benzinemotor | Benzinemotor en elektrische motor |
Elektrische motor | Elektrische motor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? | Laadt op tijdens het rijden dankzij regeneratief remmen | Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen | Opladen via een stekker en regeneratief remmen |
Heeft de auto benzine nodig? | Ja | Ja |
Ja | Nee |
Hoe is de rijervaring? | Extra trekkracht voor een directe acceleratie | Direct koppel en een stillere rit |
Direct koppel en een stille rit | Direct koppel en een stille rit |
CO2-Uitstoot | Minder uitstoot | Minimale uitstoot |
Minimale uitstoot | Nul uitstoot tijdens het rijden |
Hoeveel van de tijd rijdt de auto 100% elektrisch? | 0% | 67%** |
100% | 100% |
MILD-HYBRID |
HYBRIDE |
e-POWER |
100% ELEKTRISCH |
|
---|---|---|---|---|
Hoe het werkt | Een benzinemotor krijgt extra ondersteuning van een batterij bij accelereren en rustig rijden | Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor |
Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen aandrijft | Volledig aangedreven door een elektrische motor met een batterij |
Wat drijft de wielen aan? | Benzinemotor | Benzinemotor en elektrische motor |
Elektrische motor | Elektrische motor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? | Laadt op tijdens het rijden dankzij regeneratief remmen | Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen | Opladen via een stekker en regeneratief remmen |
Heeft de auto benzine nodig? | Ja | Ja |
Ja | Nee |
Hoe is de rijervaring? | Extra trekkracht voor een directe acceleratie | Direct koppel en een stillere rit |
Direct koppel en een stille rit | Direct koppel en een stille rit |
CO2-Uitstoot | Minder uitstoot | Minimale uitstoot |
Minimale uitstoot | Nul uitstoot tijdens het rijden |
Hoeveel van de tijd rijdt de auto 100% elektrisch? | 0% | 67%** |
100% | 100% |
MILD-HYBRID |
HYBRIDE |
e-POWER |
100% ELEKTRISCH |
|
---|---|---|---|---|
Hoe het werkt | Een benzinemotor krijgt extra ondersteuning van een batterij bij accelereren en rustig rijden | Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor |
Een combinatie van een benzinemotor die de batterij oplaadt en een elektrische motor die de wielen aandrijft | Volledig aangedreven door een elektrische motor met een batterij |
Wat drijft de wielen aan? | Benzinemotor | Benzinemotor en elektrische motor |
Elektrische motor | Elektrische motor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? | Laadt op tijdens het rijden dankzij regeneratief remmen | Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen | Opladen via een stekker en regeneratief remmen |
Heeft de auto benzine nodig? | Ja | Ja |
Ja | Nee |
Hoe is de rijervaring? | Extra trekkracht voor een directe acceleratie | Direct koppel en een stillere rit |
Direct koppel en een stille rit | Direct koppel en een stille rit |
CO2-Uitstoot | Minder uitstoot | Minimale uitstoot |
Minimale uitstoot | Nul uitstoot tijdens het rijden |
Hoeveel van de tijd rijdt de auto 100% elektrisch? | 0% | 67%** |
100% | 100% |
Onze aandrijvingen
Onze aandrijvingen
Onze aandrijvingen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
e-4ORCE vierwielaandrijving
Het gaat niet zozeer om vermogen en kracht, maar hoe deze effectief worden benut. e-4ORCE-technologie ontketent het volledige potentieel van elektrisch rijden door de juiste wielen op het juiste moment aan te drijven. Op deze manier kunt u genieten van ongeëvenaarde controle en comfort, waar u ook rijdt. Verkrijgbaar voor de nieuwe Nissan ARIYA en de nieuwe Nissan X-Trail.

De Nissan duurzaamheidscyclus
De Nissan duurzaamheidscyclus
De Nissan duurzaamheidscyclus


Duurzame productie
De meeste uitstoot is een resultaat van het productieproces, maar we werken er hard aan om dit omlaag te brengen. Het zonnedak van het Nissan Motor Parts Centre in Amsterdam produceert 70% van de jaarlijkse energiebehoefte van de faciliteit en het energieoverschot wordt teruggeleverd aan het nationale elektriciteitsnet.

Op weg naar nul uitstoot tijdens het rijden
Er zijn wereldwijd meer dan 500.000 Nissan LEAFs verkocht en de nieuwe modellen passen bij iedere levensstijl. Emissievrije tijdens het rijden voertuigen zullen een grote rol blijven spelen in de toekomst van Nissan. Momenteel zijn we bezig om samenwerkingsverbanden te sluiten met nationale en regionale overheden, andere bedrijven en andere industrieën om de benodigde infrastructuur te verwezenlijken voor een toekomst met nul uitstoot tijdens het rijden.

Hernieuwbare energie
Een van onze hoogste prioriteiten is om de levenscyclus van een elektrische auto duurzaam te maken van voor tot na het leven van het voertuig. Zo kunnen omgebouwde batterijen van Nissan hergebruikt worden voor energieopslag in gebouwen, bijvoorbeeld huizen met zonne-energie en de Johan Cruijff Arena in Amsterdam. Het type batterij dat daar gebruikt wordt, is de grootste in Europa en kan genoeg elektriciteit opslaan om de hele buurt rondom het stadion van stroom te voorzien.
Ontdek ons modellengamma
Ontdek ons modellengamma
Ontdek ons modellengamma

De getoonde afbeeldingen en beschrijvingen zijn illustratief. In sommige gevallen betreft het foto's van voorbeeldvoertuigen en vertegenwoordigen ze geen specifiek model, specifieke uitvoering of actie. De getoonde kenmerken zijn mogelijk niet beschikbaar of zijn niet standaard beschikbaar of alleen als optie (tegen een meerprijs).
*De genoemde vanafprijzen zijn incl. btw/bpm, leges, recyclingbijdrage en kosten rijklaar maken, gebaseerd op de meest recente prijslijst van het betreffende model. Bij een Nissan bedrijfswagen is de genoemde catalogusprijs exclusief BTW en op basis van een voorraadmodel. Prijzen van de nieuwe Interstar worden op een later tijdstip bekendgemaakt. Wijzigingen voorbehouden aan Nissan Benelux.
**Elektriciteitsverbruik - In de stad, modus Normaal of Eco
Cijfers over brandstofverbruik en bereik (elektrische versie) zijn nog in afwachting van homologatie. De gegevens verwijzen niet naar één specifiek voertuig en vormen geen onderdeel van het aanbod. Cijfers worden getoond voor vergelijkingsdoeleinden; vergelijk de cijfers alleen met voertuigen die volgens dezelfde technische procedures getest zijn. Het getoonde bereik van de elektrische versie is in afwachting van homologatie. De verwachte waarde is op basis van de WLTP-testprocedure. Cijfers verkregen nadat de batterij volledig was opgeladen. Rijresultaten kunnen in de praktijk afwijken, afhankelijk van factoren zoals het laadniveau van de batterij bij het starten, accessoires die na de registratie zijn geïnstalleerd, weersomstandigheden, rijstijl en belasting van het voertuig.