HYBRIDE |
BENZINE | |
---|---|---|
Hoe het werkt | Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor |
Aangedreven door een benzinemotor |
Wat drijft de wielen aan? |
Benzine- en elektrische motor |
Benzinemotor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
N.v.t. |
Heeft de auto benzine nodig? |
Ja |
Ja |
Hoe is de rijervaring? |
Directe koppel en een stillere rit |
Responsieve rit |
CO2-uitstoot |
Minimale uitstoot (2) |
Lage uitstoot |
Hoeveel procent van de tijd gebruikt de auto 100% elektrische aandrijving? |
67% (3) |
0% |
HYBRIDE |
BENZINE | |
---|---|---|
Hoe het werkt | Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor |
Aangedreven door een benzinemotor |
Wat drijft de wielen aan? |
Benzine- en elektrische motor |
Benzinemotor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
N.v.t. |
Heeft de auto benzine nodig? |
Ja |
Ja |
Hoe is de rijervaring? |
Directe koppel en een stillere rit |
Responsieve rit |
CO2-uitstoot |
Minimale uitstoot (2) |
Lage uitstoot |
Hoeveel procent van de tijd gebruikt de auto 100% elektrische aandrijving? |
67% (3) |
0% |
HYBRIDE |
BENZINE | |
---|---|---|
Hoe het werkt | Aangedreven door een benzinemotor en een elektrische motor |
Aangedreven door een benzinemotor |
Wat drijft de wielen aan? |
Benzine- en elektrische motor |
Benzinemotor |
Hoe wordt de batterij opgeladen? |
Laadt op tijdens het rijden dankzij de verbrandingsmotor en regeneratief remmen |
N.v.t. |
Heeft de auto benzine nodig? |
Ja |
Ja |
Hoe is de rijervaring? |
Directe koppel en een stillere rit |
Responsieve rit |
CO2-uitstoot |
Minimale uitstoot (2) |
Lage uitstoot |
Hoeveel procent van de tijd gebruikt de auto 100% elektrische aandrijving? |
67% (3) |
0% |
ZET DE VOLGENDE STAP
Getoonde afbeeldingen en tekst zijn bedoeld als voorbeeld. Afbeeldingen kunnen van voertuigen zijn die niet aan de lokale specificaties voldoen en vertegenwoordigen geen specifiek model, uitvoering of aanbieding. De getoonde kenmerken zijn mogelijk niet beschikbaar of zijn niet standaard beschikbaar of alleen als optie.(tegen een meerprijs).
[1] Vergelijking tussen de Nissan Juke N-Connecta 1.0 114 pk DCT en de Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143 pk. Juke N-Connecta 1.0 114 pk DCT, benzine: brandstofverbruik (l/100 km): 6,0 - 6,2. CO₂ -uitstoot gecombineerd (g/km): 140. Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143 pk: brandstofverbruik gecombineerd (l/100 km): 5,0 – 5,2. CO₂ -uitstoot gecombineerd (g/km): 113. De resultaten voor het voertuig zijn gehomologeerd overeenkomstig de EU-regelgeving volgens de meer realistische WLTP-testprocedure.
[2] Gebaseerd op interne testgegevens en in afwachting van homologatie. De daadwerkelijke cijfers kunnen variëren afhankelijk van meerdere factoren, zoals optionele uitrusting, toestand van de batterij, klimaatbeheersing, onderhoud, rijgedrag en niet-technische factoren zoals weersomstandigheden, actuele route etc.
[3] Gebaseerd op WLTP-cijfers, vergeleken met een gelijkwaardig model verbrandingsmotor. De daadwerkelijke cijfers kunnen variëren afhankelijk van meerdere factoren, zoals optionele uitrusting, toestand van de batterij, klimaatbeheersing, onderhoud, rijgedrag en niet-technische factoren zoals weersomstandigheden, actuele route etc.
[4] Niet van toepassing op HEV, alleen DCT.
[5] Rij-instellingen zijn uitsluitend beschikbaar voor bepaalde uitvoeringen en hebben invloed op de stuurkracht, de responsiviteit van het gaspedaal en de werking van de airconditioning