Hybrid
AANDRIJVING
De Nissan Juke verandert onze manier van denken over hybride-technologie met een krachtige en sensationele ervaring. De Nissan Juke Hybrid combineert een elektromotor met een benzinemotor, zodat u kunt genieten van een responsieve, stille en krachtige rit met extra energie. U rijdt bovendien tot wel 19% zuiniger. Ook verkrijgbaar met een DIG-T 114 pk benzinemotor, gekoppeld aan een handgeschakelde of DCT automatische versnellingsbak. (1)
NISSAN JUKE HYBRID
Hybrid
AANDRIJVING
Hybrid
AANDRIJVING
Hybrid
AANDRIJVING
143 PK
VERMOGEN
143 PK
VERMOGEN
143 PK
VERMOGEN
En óf rijden in een hybride-auto spannend kan zijn. De hybride-aandrijving van de Juke Hybrid selecteert automatisch de meest efficiënte energiebron: de elektromotor, de benzinemotor of een combinatie van beide. Zo profiteert u van optimale prestaties en efficiëntie. Voor het rijden in de stad maakt de Nissan Juke Hybrid voornamelijk gebruik van de EV-modus. De auto reageert dan onmiddellijk en soepel, terwijl u zelfs in het drukste stadsverkeer kunt genieten van de stilte aan boord.
143 PK
143 PK
143 PK
Uw dagelijkse ritten worden nu de mooiste momenten van de dag. Dankij een krachtig vermogen van 143 pk, gekoppeld aan een geavanceerde, multimodale versnellingsbak. U ervaart direct koppel en geniet van een stille rit.
Tot
67%
Tot
67%
Tot
67%
Optimaal genieten en zuinig rijden. Met de Nissan Juke kunt u tot maar liefst 67% van de rijtijd de elektrische modus inschakelen. Voor een extra stille rit die tegelijk ook spannend is. (2)
Tot
19%
Tot
19%
Tot
19%
Efficiëntie met attitude. Deze unieke hybridecombinatie stelt u in staat elektrisch te rijden in de stad, terwijl regeneratief remmen energie terugwint en de batterij voedt. Op deze manier wordt de benzinemotor alleen gebruikt als het echt niet anders kan. Hierdoor is de Juke Hybrid tot 19% zuiniger tijdens gecombineerde ritten, en in de stad zelfs tot 40% zuiniger (in vergelijk met de Juke DIG-T 114 DCT). (2)
e-Pedal Step is een unieke technologie van Nissan, die het mogelijk maakt te accelereren en remmen met enkel het gaspedaal (vanaf 10 km/u). Het rempedaal hoeft u alleen maar te bedienen als u stevig(er) wilt afremmen of om volledig tot stilstand te komen.
BENZINEMOTOR
DIG-T
BENZINEMOTOR
DIG-T
BENZINEMOTOR
DIG-T
BENZINEMOTOR
114 PK
VERMOGEN
114 PK
VERMOGEN
114 PK
VERMOGEN
200 NM
MAX. KOPPEL
200 NM
MAX. KOPPEL
200 NM
MAX. KOPPEL
Naast de nieuwe hybride-aandrijving is de Nissan Juke ook verkrijgbaar met een lichte en vlotte 1.0 liter turbobenzinemotor. Verkrijgbaar in combinatie met handgeschakelde 6-versnellingsbak of DCT automatische transmissie.
Snelle reacties en korte schakelgangen zorgen ervoor dat u zich meer betrokken en verbonden voelt met uw Juke. De handgeschakelde transmissie met 6 versnellingen maakt iedere rit in de Nissan Juke nog plezieriger dan de vorige.
De Nissan Juke is ook verkrijgbaar met een automatische transmissie met 7 versnellingen. Voor als u niets minder wilt dan topprestaties. (3)
Kies ECO voor een lager brandstofverbruik, STANDARD voor de beste balans tussen brandstofverbruik en prestaties, of SPORT voor ultieme sensatie.
De geavanceerde transmissie met dubbele koppeling en zeven versnellingen van de Nissan Juke kan ook worden bediend met schakelflippers op het stuur. Voor een extra sportieve ervaring en maximale controle.
Getoonde afbeeldingen en tekst zijn bedoeld als voorbeeld. Afbeeldingen kunnen van voertuigen zijn die niet aan de lokale specificaties voldoen en vertegenwoordigen geen specifiek model, uitvoering of aanbieding. De getoonde kenmerken zijn mogelijk niet beschikbaar of zijn niet standaard beschikbaar of alleen als optie (tegen een meerprijs).
[1] Dit cijfer is in vergelijking met de Nissan Juke-versie met benzinemotor.
[2] Vergelijking gemaakt tussen Nissan Juke N-Connecta 1.0 114 pk DCT en Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143 pk. Juke 132-141 G/KM 5,8-6,2 L/100 KM gecombineerd (WLTP). Juke Hybrid 114-117 G/KM 5,0-5,2 L/100 KM gecombineerd (WLTP). De resultaten voor het voertuig zijn gehomologeerd overeenkomstig de EU-regelgeving volgens de meer realistische WLTP-testprocedure. NEDC-gegevens zijn daarom niet beschikbaar voor dit voertuig.
[3] Niet van toepassing op HEV, alleen DCT.
[4] Rij-instellingen zijn uitsluitend beschikbaar voor bepaalde uitvoeringen en hebben invloed op de stuurkracht, de responsiviteit van het gaspedaal en de werking van de airconditioning.